Hogyan ért el több, mint 50 ezer nézőt egy nyomdászműhely feladatlapom? - KatiötletekBlog
A TikTok-ot kísérleti jelleggel használom. Jellemzően PC-ről töltök fel referencia fotókat és néha egy mini videót. Meglepődve tapasztaltam, hogy egy fekete-fehér NyomdászMűhely feladatlapom pár nap alatt 50 ezer fölötti nézettséget generált.
Lehetne elemezgetni az online felületek elérését, algoritmusát, de bevallom ezzel nem foglalkozom.
Betudom annak az érdeklődést, hogy picit a nyomdász szakmai iránt megcsillant az érdeklődés.
Én imádom a szakmámat, évtizedek óta mindig találok benne izgalmas, érdekes dolgokat.
Kíváncsiságból ugyanezt a fotót kitettem az instagram oldalamra is, ahol alig-alig volt érdeklődés.
A képre kattintva tiktok-on nézheted meg a posztot.
Ezt a felületet PC-ről nézem jellemzően, de vicces módon ha képet töltök fel, azt csak az alkalmazásban mutatja meg.
Lehet, hogy az hozott érdeklődést, hogy fekete-fehér és nem videó? Esetleg az, hogy kommenteltek és kérdeztek a posztnál?
Nem alakítottam egységes feedet, csak tesztelem a használatát, a funkcióit, imádok tesztelni minden technikai megoldást.
Applikációval tudod megnézni például azokat a posztjaimat, ahol a képre szavazós lehetőséget tettem fel. És tényleg szavaznak rá és kommentelnek is, pedig ezek nem arról szólnak, hogy mit reggeliztem, hanem a szakmámhoz kötődőek, például azt kérdeztem, hogy fehér vagy sárgás papíron olvasol-e szívesebben egy könyvet vagy fényes vagy matt fólia a kedvenced a könyvborítón...
Szóval csak olyat teszek ki, amihez én is szívesen kommentelnék vagy szavaznék.
Te használod a vállalkozásodban a tiktok-ot?
Kövesd a tevékenységemet a honlapomon, a fb, instagram és tik-tok oldalamon is.
Szabó Katalin
Katiötletek Nyomdai és Marketing Ötletgyár
Foglalj időpontot konzultációra ITT.
|